Sunday, November 1, 2015

・fall break・秋休み・秋假・

今しゅうはあきやすみです。
Have a great fall break, Pton/普大/プリンストン大学 friends.

Fall break, what a good time to download Katherine's app!

Why is the campus so pretty when we're so busy?

4 comments:

  1. はじめまして!わたしのなまえはカノアです。コロンビアのだいがくせいです。くじら(whale)はとてもかわいいです〜!!わたしもせんしゅうまつ やすみでした。ではまた!

    ReplyDelete
    Replies
    1. はじめまして!わたし!わたしはユージン・オーです。どうぞよろしく!

      Delete
  2. Wow! You actually developed this app? Sounds cool. Do we have a iOS version?

    いいあきやすみに!

    -バイ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes there is an iOS version: https://itunes.apple.com/us/app/shoutwave/id917967297?mt=8

      :)
      Hope fall break is treating you well!!!
      じゃまた!

      Delete